Înscrierile Scoala Populara de Arta

 

 

Școala Populară de Artă organizează înscrieri

Fișele de înscriere se completează la sediul Centrului Cultural Vrancea, str. Mitropolit Varlaam, nr. 48 bis, luni-vineri, în intervalul orar 08.00 – 16.00.

 

 

   Descarca :

    Școala Populară de Artă – serviciu al Centrului Cultural Vrancea – organizează înscrieri în anul școlar 2023 – 2024, în perioada 16 august – 1 septembrie.
Criterii de înscriere: nr. de locuri disponibil, limită de vârstă și aptitudini, acte de identitate.
Perioada examenului de preselecție: 4-6 septembrie 2023.
Discipline:
  • • Clasa Pictură, durată studii 3 ani – înscrieri de la vârsta de 12 ani – 10 locuri;
  • • Clasa Design vestimentar, durată studii 2 ani – înscrieri de la vârsta de 10 ani – 6 locuri;
  • • Clasa Arta actorului, durată studii 2 ani – înscrieri de la vârsta de 10 ani – 10 locuri;
  • • Clasa Pian, durată studii 3 ani – nu se fac înscrieri – lipsă locuri;
  • • Clasa Vioară, durată studii 3 ani – înscrieri de la vârsta de 7 ani – 3 locuri;
  • • Clasa Orgă, durată studii 3 ani – înscrieri de la vârsta de 7 ani – 7 locuri;
  • • Clasa Canto muzică clasică, durată studii 3 ani – înscrieri de la vârsta de 14 ani – 10 locuri;
  • • Clasa Canto muzică populară, durată studii 3 ani – înscrieri de la vârsta de 7 ani – 10 locuri;
  • • Clasa Chitară/Clarinet/Saxofon, durată studii 3 ani – înscrieri de la vârsta de 12 ani – 4 locuri;
  • • Clasa Acordeon, durată studii 3 ani – înscrieri de la vârsta de 10 ani – 6 locuri;

Descarca :

Înscrierile se fac la sediul Centrului Cultural Vrancea, str. Mitropolit Varlaam, nr. 48 bis, Focșani, cu certificatul de naștere sau cartea de identitate a cursantului.
Taxa de școlarizare – 450 lei/an școlar.

Orarul va fi stabilit în funcție de numărul de cursanți înscriși.

Informații suplimentare: Centrul Cultural Vrancea – tel. 0237.210213.

 

Previous Concurs pentru ocuparea unei funcții contractuale vacante de Portar, la Compartimentul financiar – contabil, Resurse umane – salarizare și administrativ